Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-18, 13:41   #65
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De norske nettovergriperne. Må leses!

Det Esme sa.

Eg har og tenkt at det er dette som ligg bak «Du ser det ikke før du tror det»-slagordet. Altså, at ein må vere i stand til å tru at sjølv fotballtrener, familiefar, lærar, lege og prest er i stand til å utføre slike handlinger, uavhenging av sosial status, engasjement og liknande. Sjå bare på dei siste månaders avsløringer av «samfunnstopp i Tromsø», samfunnsengasjerte ungdomspolitikarar og religiøse leiarar i Tysfjord. Det eg tenker er viktigast i denne saken, er ikkje detaljar om barnets alder og sædavgang (kva forventer folk eigentleg?). Det viktige er kor «normale» dei som utsetter barn for slike ting synest å vere. Overgrep er ikkje forbeholdt white trash og alkoholiserte stefedre med rørleggarsprekk og dårlig hygiene. Og eg tenker at det er viktig å sjå dei barna som blir utsatt for overgrep av voksne som er utanfor «Du trur det»-radaren. For meg er det dette som er viktig. Ikkje detaljane (Som eg er einig i at vi ikkje treng lese om i avisene).

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat