Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-18, 20:22   #645
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg har aldri lest noe derfra før, så det er jeg enig i. Finansavisen som velger å gjengi ryktet er mer seriøst. Jeg liker TSG og har stemt på dem og håper det ikke er sant. Men det kan ikke være greit for kvinner det som ikke er greit for menn.

Nei, det er det vel heller ingen som påstår. Jeg syns bare det er synd at man bruker det som unskyldning for å videreformidle er rykte fra en useriøs kilde. Og som flere påpeker; et bryllup er en helt annen setting enn et partiarrangement.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat