Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-18, 12:42   #518
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er et rykte om noe klining som noen kanskje har sett på en fest for mange år siden. Kanskje sant, kanskje ikke. Det har nok skjedd mye sånt på landsmøter rundt omkring. Jeg syns det er ganske langt derfra til å systematisk overfalle ungjenter i tiår etter tiår, men det er uansett uttrykk for samme ukultur.

Venstre har siden den gang fått på plass gode retningslinjer og varslingsrutiner, da, i motsetning til visse andre.

Altså, er det hold i ryktene er det ille og bør slett ikke dysses ned.

De andre partiene sitter veldig stille i båten nå. Jeg tror det er ganske naivt å gå ut fra at dette ikke skjer i de andre partiene og at de har så mye bedre retningslinjer og varslingsrutiner. Det er ganske ille at vi kan ha statsråder som Søviknes og Sandberg med den "CVen" de har. Bra at Giske måtte gå, men at andre nå sitter stille og håper det hele blåser forbi er jeg sikker på.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat