Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-18, 12:39   #517
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Nja, det er ikke helt den historien som verserer, den er ganske mye mer alvorlig enn som så. Jeg har ikke lyst til å bidra til noe ryktespredning, men jeg synes det er essensielt at vi ikke "dysser ned" når det er en kvinne som omtales som den trakasserende part, når det er nettopp det vi reagerer på med menn.

Jeg har ikke gravd mer jeg heller, jeg har sett dette florere kun på ett meget suspekt nettsted. Blir det en sak, blir varslet eller tatt opp så skal det selvsagt diskuteres det også.

Samtidig: Siden Giske selv så tydelig ønsker å bagatellisere griseoppførselen sin så har denne saken blitt handlende veldig mye om han og hva han har gjort og detaljer og historier, men det som er viktig er det systematiske - at folk har sagt fra og ikke blitt hørt, at ledere har visst, men ikke handlet.

Flere andre partier har sett at det fantes en ukultur og jobbet bevisst med å få på plass systemer for å rydde opp i det.