Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-18, 09:21   #479
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

SELVFØLGELIG ønsker han ikke å trekke seg, dette er tvang! Han mener oppriktig ikke at han har gjort noe galt, tror jeg. Han har sjekket og prøvd seg, og mange damer har sikkert likt det også, eller gitt uttrykk for at de liker det, eller i det minste ikke protestert (= ok, tydeligvis. ), og kanskje det er litt uttafor, men ikke SÅ ille, ærlig talt, og dette er en kampanje for å bli kvitt ham og bladibla. Jeg tror at det å ta inn over seg at "shit, jeg har trodd jeg var en storsjekker og så er jeg bare en gammel GRIS!!" er altfor eksistensielt vanskelig til at det er sannsynlig at han greier det.

Og så er det jo litt sant også, for det ER en maktkamp, saken BLIR brukt av de som aldri har likt ham til å bli kvitt ham.

Jeg tror også at han har følt at han har hatt draget, og til en viss grad har han nok også hatt det.

Jeg tenker han kjenner seg godt igjen i denne artikkelen som jeg fant i Aftenposten: "Jeg tror jeg har trakassert kvinner." Det gjør det ikke mer greit, men disse karene innser først nå i etterkant hvor ugreit det faktisk har vært. Jeg er ganske sikker på at den som jeg i min arbeidssituasjon har oppfattet som mest problematisk befinner seg i denne kategorien. (Jeg er naiv og tror ALLTID det beste om folks intensjoner.)