Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-18, 12:33   #452
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Det jeg ikke helt skjønner er bagatellisering av oppførselen og det at det sies at sakene ikke er så grove. Nei, kanskje ikke som enkelthendelser, eller hvis det hadde skjedd en gang. Men det er jo ikke tilfellet. Når man ser totalbildet, så syns jeg det er mer enn nok til å defineres som både grov og uakseptabel oppførsel av en mann i maktposisjon. Og denne saken legger seg jo ikke nettopp fordi det er så velkjent at han har holdt på slik i årevis, og helt ÅPENBART ikke EVNER å ta selvkritikk. Men faktisk velger å kjempe i mot, forsøker å undergrave troverdigheten til de som varsler, og (ikke minst) forsøker å fremstille Hadia Tadjik som en illojal maktpolitiker. Hvis det er noen som er maktpolitiker som driver med skittent spill, så er det ham. Det er så til de grader på tide at han må stå til ansvar for en oppførsel som er så helt fullstendig ugrei. På mer enn bare ett område.

Er helt enig med deg i dette. Det triste er jo at dette har blitt tiet ihjel før. Over flere år, selv om mest sannsynlig dette har vært kjent både internt og eksternt. Og jeg tror hans oppførsel kan plasseres på flere, men nå ble det han som ble sparket frem i lyset. Og det er bra! Nå blir dette et landsomfattende tema, både i politikken og ellers.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat