Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-17, 12:30   #13
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.514
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan gikk det med nyttårsforsettene i 2017?

Målet mitt var 10.000 skritt om dagen. Vanskelig å ha denne detaljeringsgraden i hverdagen, så det ble fort endret til 70.000 i uka - det gjør det lettere å justere. Og nå på årsavslutning tok jeg det på årsbasis: Og er i mål. 3.875.006 (måloppnåelse hadde vært på 3.710.000).

Blir å fortsette neste år - og det kommer til å bli utrolig "enkelt", hele jobben bytter arbeidssted så jeg tror at jeg kommer til å få alle skrittene fra og til jobb. Veldig gøy - har merket litt at jeg ble i bedre form (det har egentlig gått for sakte til at jeg har merket det veldig mye)

Er rimelig fornøyd med fitbit - den har riktignok veldig dårlig feste av reimen så jeg har allerede fått byttet den en gang (reklamasjonssak), men den er allerede gått igjen ... Men dataene er jo lockedin, så jeg tenker nok at jeg fortsetter her. Mannen har Polaris og synes i bunn og grunn ikke den er så mye bedre, han har blant annet også synceproblemer mot mobilen.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat