Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-17, 09:36   #69
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.624
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ingen julepåskjønninger på jobb

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Tidligere flommet det av gaver i bransjen jeg jobber i. Vi får en del gaver enda, men som leverandør har vi strenge kontraktsfestede regler ovenfor våre kunder, jeg gir til fellesskapet /noe som kan settes på en kantine og sender kort til de nærmeste.

Slik er det hos oss også, jeg vet at det er fler av de store kundene våre som har regler for gaver. Vi sluttet å gi ting til enkeltpersoner for noen år siden, nå sender vi ut konfekt slik at det kan deles der det er fler på kontoret. Det er jo også litt hyggeligere for de som ikke jobber som selgere o.l. - det er skuffende få som sender gave til regnskapsavdelingen, i grunn.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat