Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-17, 20:23   #199
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Nei. Om alle hadde den holdningen tror jeg burka hadde vært vanlig i vår kultur også. Grensen for «sexy antrekk» er ikke en konstant. Jeg ser at enkelte argumenterer for at det er sånn, menfolk legger for mye i disse «signalene» de mener de ser overalt.

Ansvaret for grensen ligger hos mottaker. Ikke avsender.

Om jeg velger å kle meg i lårkort må omgivelsene forholde seg til det som nøytralt inntil jeg evt sender et tydelig signal om at jeg har et underliggende motiv med det.
Jeg forbeholder meg retten til å kle meg lårkort/utringet/hvasørendet ennskullevære uten at noen skal tilegge meg et annet motiv enn nettopp det at det var det jeg valgte som klesdrakt den dagen.