Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-17, 16:34   #39
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utseendepress i møbelbransjen

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Næsj, det ser ut som en typisk engelsk living-room med en typisk engelsk middelklassejente som skal ut på byen. Til og med hudfargen. : dukker:




Det minner meg om sist jeg var i England og vi skulle ut på kvelden. Jeg hadde på meg en svart ullkjole med trang, kort underkjole under, og venninna mi fikk meg til å ta av ullkjolen igjen og vise meg fram til vennegjengen i bare underkjolen så alle fikk se hvordan jeg ville ha sett ut på byen om jeg var en Engelsk jente.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat