Tråd: FrP-koden
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-07, 10:42   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP-koden

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Smart? Lureste måten å få folk til å skifte mening eller gjøre det som de facto er mest tjenlig for dem? Nix. Det gjør folk sinte som lemen.

HAHAHAHAHAHA! Dette minner meg om en av de første PM-vekslingene vi hadde med hverandre der jeg innerst inne syns du var et hespetre av dimensjoner, og forsøkte på min diplomatiske måte å si at det kanskje ikke var enklest å overbevise andre om at du hadde rett ved å dytte de ned i søla.

Husker du? Så det jeg quotet i innlegget ditt er egentlig mine tanker om deg for et år eller to siden.

Morsomt i hodet mitt.