Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-17, 20:23   #9
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gavetips til gutt på ni

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Hvorfor ikke 12 åringen?

Først og fremst fordi spillet var kilde til en del konflikt mellom guttene på trinnet. Det er begrenset hvor mange man kan være på lag sammen, og det førte til noen «utestengelsescenarier» og press på spilletid (man måtte henge med de beste på spilletid for å være med). Han hadde uansett ikke fått begynt enda (han ble ikke 12 før nå i september, diskusjonen var i forkant), og siden det allerede var kilde til konflikt så sa jeg at jeg var skeptisk. Jeg har også holdt tilbake på førstepersons-skytespill av mer «realistisk» karakter. Han har ikke nevnt det flere ganger, men det skal sies at vi i mellomtiden sa ja til Fortnite. Det er i samme gata, men man kjemper mot zombier og det har også et konstruksjons/byggeelement. Det er ikke populært på samme måte som Overwatch og spilles bare av et par av kompisene hans.

Jeg er ikke egentlig negativ til Overwatch som spill, men jeg hadde ikke latt en niåring spille det, sånn i alle tilfeller. Jeg synes det er rart om det virkelig er vanlig.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder

Sist redigert av Niobe : 17-11-17 kl 20:33.
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat