Tråd: #kostymegate
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-17, 15:19   #64
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.895
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: #kostymegate

Jeg tenker at selv om folk ikke har fått med seg debatten, kan man respektere aat dette er en lei sak for de det gjelder når man får vite om det.

Og jeg syne det er en uting at folk som ikke rammes av noe, påpeker at den som rammes er så himla lettkrenket. For meg blir det litt om at kvinner ikke skal reagere på menn som tafser - "de gjør det jo fordi de liker deg/synes du er så pen" er liksom ikke noen god unnskyldning , synes jeg. De gjør det jo ikke fordi de liker, men fordi de ikke respekterer.

Og så tenker jeg at når noen påpeker at de ikke liker noe og føler seg krenket av det - så kan man si "sorry, jeg tenkte meg ikke om". Ferdig.

Og så synes jeg vel at Siv Jensen var tonedøv da hun publiserte det bildet,

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat