Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-17, 13:51   #75
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.013
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor tror du at AP gjorde det så dårlig i valget?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg synes ikke hun virker direkte arrogant, mer litt uerfaren som bruker retorikk og skarphet mer enn faktisk tyngde. Og da kan man lett oppfattes som litt arrogant.

Jeg tror også Hadia taper på å være kvinne. For det der er jo virkelig ikke unikt, mange av de andre unge politikerne er også sånn, men det en helt reell utfordring når man skal vinne terreng, og det ser ut til at kvinner blir hardere dømt.
(Ikke at jeg beskylder akkurat deg for å nedvurdere kvinner, Katta, men mer i den generelle befolkningen.)

Giske er jo sånn fremdeles, bare mer politikerglatt. Men han har skjegg og alderspondus, så det syns ikke så godt. :tabloid:

Jeg vil nok stemme AP hvis de kjører Hadia, faktisk, og det ville ellers aldri falt meg inn. Jeg tror at hun på sikt kan ha den tydeligheten som AP trenger, og som ville sikre sterk og trygg venstreside.
AP er altfor lite grønne for meg, og lokalt er det et gubbeparti av virkelig hårreisende dimensjoner. Men jeg håper egentlig også at hun får sjansen til å inneha et synlig ministerverv først, før hun evt. blir statsministerkandidat, for å bygge tillit.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat