Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-17, 17:30   #7
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.018
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA kjøkken - Lure ting

Jeg har akkurat bygd hus og valgte å ta ut kjøkkenet som kom med med et Ikea-kjøkken. Vurderte andre også, men prisen på Ikea var så mye bedre at det ikke var aktuelt med de andre. Selv Kvik var dyrere. Og det er jo så mye enklere å supplere med innmat til Ikea-kjøkkenet etter hvert som en ser hva en trenger.
Jeg valgte hvitevarer fra Skousen, god kvalitet, og de visste akkurat hvilken oppvaskmaskin som passet i Ikea-kjøkkenet.

Hvis man skal få noen til å montere kjøkkenet, så må man regne litt mer til det, fordi det tar lengre tid å sette sammen Ikea-kjøkken enn andre kjøkken. Men prisen er jo så mye lavere at det uansett blir billigere. Og kvaliteten er veldig god. Broren min som er møbelsnekker og har montert mange dyre kjøkken, sverger til Ikea faktisk.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat