Jeg vil bare få anbefale en butikk-kjede for alle oss som har problemer med å komme inn i klærne fra Vero Moda og Bik Bok: Pop In! På tirsdag var jeg i Alta på shopping, min venninne fra Oslo var på besøk og ville kjøpe forsinket bursdagsgave til meg, så vi dro avgårde på roadtrip. Og gave ble det! Etter å ha frustrert oss gjennom Kappahl, Lindex og B-Young, ruslet vi inn på Pop In. Og gjett om jeg gjorde store øyne: Ikke bare var det godt utvalg i flotte klær til fornuftige priser, det var faktisk normale størrelser for folk med hofter og lår - og pupper! - helt uten at klærne så mye som minnet om tomannsteltet til naboen! Jeg, som har så store problemer med å finne fine trange jeans som sitter som de skal, kom ut igjen med to. Og det gjorde mye for selvfølelsen at jeg faktisk måtte ned i størrelse medium før de satt bra! Jeg prøvde også en kjole jeg faktisk fikk mine E-cup-pupper oppi uten at de ble klemt flate og uten at det gikk utover passformen for resten av kjolen. Kjøpte ikke den, for jeg så veldig gravid ut i den rosa chiffonsaken med empireliv. Men den passet i det minste! Så nå vet dere det...