Sv: Velferdsstaten - og hvem skal vi stemme på?
Opprinnelig lagt inn av Billa, her.
Nei, jeg regner jo med at aktive lokalpolitikere (altså synlig aktive, ikke bare innom for en kaffekopp i valgboden) - sier at partiet de støtter står for ting som er tilfelle. En påstand som ovenstående, hadde jeg nok tenkt var i overkant tabloid og pussig, for å si det sånn. Og ikke akkurat noe innsalgspunkt i Norge ala 2017
Sier du at kommunepolitikere som er valgt til å styre i din kommune, offentlig har gått ut og sagt at partiet de tilhører ER MOT VELFERD?
Nei, jeg sier ikke at de har gått ut offentlig, jeg sier at et par har sagt det til meg. Jeg har oppfattet det som offentlig, men jeg vet ikke om de to har gjort det også. FrP har stemt mot sin egen regjering i Stortinget, så hvorfor ikke snakke mot egen politikk lokalt. Jeg blir ikke klok på det partiet (og må innrømme at mitt syn på FrP er veldig påvirket av at jeg som ung kommunepolitiker satt ved siden av Oddbjørn Jonstad i møte etter møte etter møte i flere år. Jeg vet at han ble ekskludert, men det tok j*vla mange år (slettet forklaring).
Sist redigert av Strå : 11-09-17 kl 15:55.
Årsak: Usaklig å dra opp gammal dritt
|