Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-17, 14:17   #65
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.076
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

I ukedagene spiser jeg laktosefri yoghurt med banan, blåbær og glutenfri granola, stort sett uten unntak. Varierer mellom kjøpt og egenlaget granola, da.

I helgene blir det i grunnen ofte det samme, jeg har en mann som ikke er sulten om morgenen og to jenter som gjerne bare vil ha frukt eller noe lett med det samme, så hos oss er det rundstykker osv. til lunsj sånn i elleve-tolvtiden. Det hender jeg lager cottage cheese-lapper i helgen. En sjelden gang spiser jeg brødskive i ukedagene, men det er ytterst sjeldent.

Jeg har forresten laget yoghurt bare ved å bruke noen skjeer yoghurt, kokt opp med melk og latt det ligge i en tett beholder innpakket i ymse tepper e.l. noen timer. Det fungerte veldig bra uten fænsi kit eller pulver! Husker ikke måleforholdene lenger, men skal se om jeg ikke har det et sted. Lenge siden jeg har prøvd det nå.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat