Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-06, 09:04   #1
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg sitter nå her og venter, jeg.

Savner du noe action her?

Vi kan snakke om sosial dumping. Jeg hørte på radioen i dag morges at i følge en FAFO-forsker (tror jeg det var) så er Norge verst i klassen i forhold til sosial dumping, d.v.s. underbetaling av utenlands arbeidskraft, spesielt i byggebransjen.

Akkurat nå sitter jeg og venter på tilbakemelding etter kontraktsforhandlinger med et firma som har frynsete rykte i så måte. Jeg er har ikke lyst til å inngå kontrakt med dem og de prøvde seg på å protestere på at jeg ville ha med en streng, anti-sosial dumping-klausul i kontrakten, men de var billigst og løsningen deres var grei nok, så jeg måtte i forhandlinger med dem enten jeg ville eller ikke.

Møkkafirma!

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat