Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-17, 14:12   #780
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.332
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Vi har også to uker "må"-ferie hvert år. En uke hos hans, en uke hos mine, sånn er det bar når man bor et annet sted enn foreldrene, og de igjen bor på hvert sitt sted, OG vi gjerne vil at barna skal ha et forhold til besteforeldrene sine. Og til stedene vi kom fra. Mannen vil at de skal oppleve fjellene han elsker, jeg at de skal oppleve båtliv, fisking og krabbefangst. Prisen er å sitte i de gamles stuer å knuge litt, men jeg forstår kjempegodt at mannen din vil ha noen dager hvert år hos foreldrene sine, og så sant de ikke er veldig fæle eller slemme så syns jeg vel det er litt urimelig å sette ned foten for såpass lite...

Mannen min blir også litt gæren av å være hos mine foreldre, av forskjellige grunner, men om han hadde nektet så hadde jeg blitt sjokkert og sur, rett og slett.



Jeg sliter med å være mye med svigerfamilien, men trikser til med å ta ansvar for middagslagingen (vidunderlig time i fred på kjøkkenet), lage kaffe selv, stikke ut på litt turer alene etc.

Maverick er ikke aktiv