Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-17, 23:27   #771
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.310
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg virkelig hater å være hos svigers på " ferie".
Tror jeg trenger vin veldig snart.

Skjønner hva du snakker om. Jeg er på vei til en sånn ferie nå. Vi har tatt med masse vin.

Opprinnelig lagt inn av 007, her.


I dag irriterer jeg meg over at jeg er så egoistisk at jeg er bekymret for Hellasferie neste uke. Snakk om egotenking. Her har folk mistet livet og blitt skadet, og jeg er redd for at ferien går åt skogen. Puteflaut, rett og slett. Her må det skjerpes!

Jeg syns ikke du skal være så streng med deg selv. Du har gledet deg til litt sommerfølelse, og da har man lov til å være skuffet når noe rokker ved det. Selv om folk har dødd.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv