Sv: Bære babyen
Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.
Du trenger en Hotsling e.l.
Du vil sikkert ha noe som er enkelt å bruke, som du kan bære og amme nyfødt baby i, og som ser bra ut - da er den perfekt. Ingen knyting, bare slenger den over hodet, og legger babyen oppi - vips - baby sover.
Denne så jo genial ut! Er du mest fornøyd med elastisk eller uelastisk (om du har begge)?
Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.
MeiTai til utebruk, slynge til innebruk.
Har du noen link til Mei Tai? Jeg tror ikke jeg vil like å bære bak. Har den noen andre fordeler?
Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.
Vi har nettopp kjøpt en ergo, og er veldig fornøyde! 
Jeg er litt for makelig anlagt til å sette meg inn i knyting av lange sjal og slikt. Ergoen er like lettvint som baby bjørn, men bedre for både liten og stor. 
Hva er ergo? Link? Jeg er også for makelig anlagt til å knyte for mye, tror jeg (eller til å lære meg å knyte kanskje).
Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.
Jeg hiver meg inn i tråden for å anbefale deg å prøve det bæreutstyret du vil ha før du kjøper det (med babyen oppi). Blobben fikk hysteriske anfall av å bli plassert i både sjal, slynge, Mei Tai og Baby Bjørn, så jeg er jammen glad for at jeg hadde alt sammen på lån fra snille venninner før jeg investerte i noe av det.
Frøkna bar jeg i Baby Björnen (Det var lov den gangen. ) omtrent fem ganger. Ikke fordi hun ikke likte det, men fordi hun var en så utrolig rolig og harmonisk unge, som like gjerne lå i vugge, vogn eller på gulvet som å bli båret av meg. På henne var bæreutstyr bortkastet, rett og slett.
Det er et godt tips, skal prøve å få til det ja.
Jeg brukte Baby Bjørn en del sist, og var vel i grunnen ok fornøyd med den. Men etterhvert som han ble tyngre ble det jo veldig belastende på min ikke helt gode rygg.
|