Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-17, 23:16   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjule hva venner liker på facebook?

Nei, dette er det Facebook tjener penger på. Det er ikke varsling fra vennene dine, det er at annonsørene kjøper tjenesten fra FB på å prioritere feeden til dem som er venner med folk som liker dem fra før (fordi de er mer tilbøyelig til å være interessert når en venn liker det, og fordi venner ofte har lignende interesser og ønsker).

Vennene dine har altså ikke skylden, de får like mye tilbake rundt sider du liker eller følger. Det hjelper ikke å mute vennene dine, altså.

Når det er sagt, har de nok tweeket algoritmene sine igjen, jeg får utrolig mye spam for tiden, om ting jeg er helt uinteressert i. Jeg klikker det bort og prøver å oppdra FB på hva jeg vil ha.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat