Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-17, 22:15   #5
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdbarhet på alkoholholdig drikke?

Har invitert til fest på lørdag, og da åpner vi diverse underveis og heller ut det som ikke er drikkbart. Men akkurat baileys heller jeg også ut, for den står det jo dato på. Hadde noe dooleys også som ikke sto dato på, men den også helte jeg ut og den ene fikk jeg nesten ikke ut av flaska.

Mye vin er jo ikke lagringsvin, men jeg lukter på dem når jeg åpner. En lukter og smaker fort om en vin ikke er drikkbar. Den lukter for mye "eddik" eller noe. Sprit av forskjellig slag holder jo lenge og det heller jeg ikke ut. Ville bare smakt på det også.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat