Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-17, 22:11   #22
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Passkrise! Moralsk støtte trengs

Opprinnelig lagt inn av Siritk, her.

Hvis du skal til Orkanger så har de drop in både 8-9 og 13-14. Vi var der på fredag og da fikk vi vite at det var ti dagers leveringstid og at de på grunn av at skillet mellom a- og b-post anbefalte levering til lensmannskontoret. Jeg ble lettere stressa, for vi reiser 10 virkedager etter at vi var der. Hun på kontoret kunne dog fotelle at dersom vi ikke hadde fått noe den torsdagen så kunne de utstede nødpass på deres regning pga ar garantitiden var utløpt.

Har med billetter, passbilder (dog tatt hjemme og skrevet ut på fotopapir)
Bekreftelser, pass osv til Orkanger i morgen tidlig. Siste uka før ferie er hektisk på jobb, så jeg må være i byen før 10. Så 8-9 er tidspunktet. Greit å vite om andre tidspunkt og. Håper vi er i mål i morgen.