Sv: Reise til Trump-land?
Vi bestilte USA ferie før det tok helt av med Trump og innreiseforbud og whatnot, og det er ikke med lett hjerte vi drar. Sønnen og jeg har allerede vært en tur der i vinter også, og det var rett etter demonstrasjonene.
Vi håper jo at mannen stilles for riksrett innen neste sommer, for vi er ikke videre interessert i å støtte opp om et Trump-styrt land. Men jeg følger interessert med i argumentene for og i mot her inne i tråden.
Miljømessig så blir det jo heftig med tanke på at dere allerede har flere turer på timeplanen. Men å dra over dammen for å oppleve fornøyelsesparker ser jeg absolutt ingenting i veien med. Det er på lik linje med andre opplevelser man oppsøker utifra interessene man har. Folk drar jo langveis for å oppleve konserter, sportsarrangement, restauranter, festivaler, kulturelle begivenheter og hvahardu. Dere definerer selv hva som er viktig for dere, og mange av parkene i US kan jo ikke sammenliknes med hva man finner i Europa. På en annen side så ville jeg nok heller lagt en lengre ferie enn en ukes ferie hvis man først skal dra i parker, samt at det er lang reise.