Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-17, 13:36   #175
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.530
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

For sent. Har overfull, hvit billy som dekker hele den ene veggen. Mitt vakreste møbel.

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg har seks Billyhyller som er like stødige og fine som når jeg kjøpte dem i 2003.

mine billy siger i hyllene. Kan rett og slett ikke stable de full. Har noen 40 cm billy som er nydelige! Tåler ALT jeg stabler i de.

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Bokstatistikken sier noe annet. Det selges lite ebøker, og en stor del av de som kjøper ebøker kjøper begge deler.
Papirbokmarkedet er på 5 625 millioner i 2016, ebøker har en omsetning på 32 millioner.

mener det selges mer bøker enn noensinne? (Uavhengig av innpakning)? Ver du noe om det? (Virker som du har peiling, så da er det lettere å spørre enn å google 😉 )

Selv leser jeg litt av alt når det kommer til format: hardback, paperback, lydbok, kindle, kjøpt og lånt. Bokmål, nynorsk, svensk, dansk og engelsk. Det er forresten fp som er ansvarlig for kindle lesingen og at jeg prøver å lese på orginalspråket. 😊 kindle er uvurdelig på ferie!

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat