Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-17, 00:57   #3
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.975
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billeie Florida: Noen som har leiet beltestol?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

De kan ikke garantere at dere får sete, og om dere får, så er det nok stor sannsynlighet for at det er gammelt og slitent og av billigste sort.

Sist vi leide bil i USA bestilte jeg ny beltestol fra Graco på Amazon og fikk den levert på hotellet vi bodde på rett ved flyplassen. Det kostet vesentlig mindre enn å leie bilstol i halvannen uke.

Jepp, det er det som er så kjipt, og man kan jo ikke satse på noe liksom. Plutselig står man der uten. Vi har vanligvis med, men den ene gangen vi leide til de to eldste så fikk vi nye, flotte seter (Spania), men de som jobbet der så på barna og på setene, så på barna igjen (8 og 10 år gamle) og sa at det gikk ikke. Da gikk jeg bort, dro opp ryggen på setene og vips! De ante ikke at det var mulig engang

Det er nok ikke veldig langt til nærmeste Walmart e.l. (når jeg ser på Google Maps), MEN det er unektelig styrete da... og vi lander tidlig kveld på selveste nasjonaldagen.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat