Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-17, 00:12   #1
Blåklokke
Leser FP

Blåklokke sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Trenger tips til ferie til familie på 9

Vi er 9 i familien og med unntak av et par turer over svenskegrensen, har vi ikke reist til utlandet på 11 år.

Grunnen til det er økonomi. Det er rett og slett for dyrt når vi er så mange. Nå skal vi leie ut huset vårt noen dager (airbnb), og det gir oss endelig mulighet til å reise!

Men budsjettet er lite med tanke på hvor mange vi er, maks 35 000 med reise og overnatting. Fly for oss til Gdansk kommer på ca 18 000. Kommer på at vi bare blir 8 da vår nest eldste har fått lov til å reise på sommerleir med er par venninner.

Er det noen som har gode råd ang:

- destinasjon
- overnatting
- hvordan få mest mulig for pengene

Våre ønsker er:

- badeferie
- flyreise
- noenlunde ok standard på bosted

Ser for oss at for eksempel Sopot/Gdansk kan være aktuelle reisemål. Flyreisen er billig i forhold til mye annet og der er gode bade-/shoppingmuligheter.

Men neste problem er at jeg er helt blank når det gjelder å bestille fly og overnatting i utlandet. Har sondert terrenget litt men jeg er så redd for å bestille. Redd for å gjøre en stor feil eller misforstå beskrivelsen.

Noen som kan hjelpe meg litt på vei?

Sist redigert av Blåklokke : 07-06-17 kl 00:52.
Blåklokke er ikke aktiv   Svar med sitat