Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-17, 15:48   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Romantikk i New York

Ja og så lurer jeg på et par ting i forbindelse med reisen siden jeg er så dum og uerfaren når det gjelder sånt. :nervøs:
Jeg skal først til Oslo, så videre til NY derfra. Når man bytter fly i utlandet er det vanlig at bagasjen overføres fra fly til fly uten at man trenger å sjekke den inn på nytt. Men i Oslo er det vel sånn at jeg må hente bagasjen og så sjekke inn på nytt, gjennom ny sikkerhetskontroll osv? Årh. Eller, er det ikke sånn lenger? Mener å ha lest at det nettopp ble lettere der også. Jeg har litt over 3 timer på Gardermoen så da har jeg vel uansett nok tid.