Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-17, 14:02   #9
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.315
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Batteridrevet gressklipper - tips?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Knis, jeg trodde du ville ha sånn robot. En jeg kjenner har det og kjempestor hage, men det ser alltid ut som noen på syre har klippet gresset fordi den kjører litt rundt på lykke og fromme, får nervøst sammenbrudd midt på plenen og skynder seg tilbake til hjemmet sitt under altanen.



Jeg ønsker oss egentlig robot, men mannen ville besvimt - han syns det er dekadense til det ekstreme.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat