Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-17, 22:50   #391
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.905
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Statsministeren stilte fordi det er valgår, og fordi dette har vært en sak Folk Flest har vært veldig engasjert i, enkelt og greit. Men jeg har stusset over mye av Folk Flest-engasjementet, altså, og mener virkelig at det ikke hadde vært så sterkt eller så mye av "huff, stakkars lille villbassen, kommet litt i trøbbel der nede i svarteste Afrika, han, huffameg, så farlig var det vel ikke, nå må han få komme hjem igjen, stakkars hvite gutten!" og han hadde drept en hvit mann eller kvinne.

Det er det jeg også synes er virkelig snålt i denne saken. Dere som ikke oppfatter at disse gutta har nærmest har fått "rockestjernestatus" kan ikke ha lest særlig mange kommertarfelt de siste dagene; det er jo rene hallelujastemningen over at den kjekke ungdommen endelig har fått komme hjem.

Jeg har lurt på om det er en slags fascinasjon for sånne rebelltyper som gjør seg gjeldende? Jeg er like i stuss over alle som synes Jarle Andhøy er sånn en grepa kar, for eksempel.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat