Tråd: Hvilken bil?
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-07, 09:23   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken bil?

Mannen (som er 49, men veldig "moderne" og "ungdommelig") skal trolig kjøpe ny bil, importert fra USA. Det er en vanlig bil som gjøres om til el-bil før den importeres. Han har en Think i dag og vi er så fornøyde med el-bil konseptet så vi satser på en el-bil til. I vært fall så går dette bra når det er bil nummer 2 i familien. (Jeg har en Touran som firmabil). Han har alltid ønsket seg en mer sporty bil, gjerne med fine former og design. Aston Martin er drømmen, men der går ikke bilstol inn i baksetet i den.

Derfor har vi kommet frem til følgende to alternativer (dels med tanke på hva de er flinke på å konvertere fra vanlig til el-bil og dels etter mannens ønsker) og nå vil jeg høre ditt synspunkt. Hvilken tror du passer til mannen min (alternativt hvilken skulle du velge selv).

Dette er bilder på nye biler, vi kommer å kjøpe en brukt.

Jaguar XK (Fordeler: bagasjerom, mannen liker designen litt bedre og det er en bil med følelser, karosseri i alu, mer flott håndtverk innvendig. Ulemper: litt mindre plass i baksetet, kanskje litt lavere andrehåndspris, mange engelske biler er "mandagsbiler",

Her som cab, men da er problemet at den blir rettere i ryggen bak, mindre plass til bilstol.

Porsche 911 (Fordeler: tysk kvalitet, fornuften sier denne, mer tysk "steril" innvendig. Ulemper: ikke noe bagasjerom, ellers motsatt av Jaguar).

Sist redigert av Pelen : 06-07-07 kl 10:52.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat