Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-17, 09:35   #118
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.685
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Jeg kan forstå at det er lett å tenke at konfirmasjon som selve konfirmasjonsdagen er meningsløst, men å ikke se at det er verdifullt å treffe annen ungdom fra andre steder av byen (gjelder mest i store byer da) og få opplæring, refleksjon og samtaler i/om ulike sider ved livet, det synes jeg er helt snålt.

Jeg kjenner forøvrig en 25-åring som konfirmerte seg hos HEF, og han sier at det er der han har fått den beste seksualundervisningen og den beste narkotikaundervisningen. Det er jo selvfølgelig trist at ikke skolen klarer å gjøre disse tingene godt nok, men samtidig ikke negativt at det finnes andre arenaer som supplerer.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv