Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-17, 20:27   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.946
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gjødsel til allslags planter...

Finnes det én universalgjødsel til hage?

Jeg kan ingenting om hage, og i hvert fall ingenting om gjødsel. Men jeg fant nylig ut at ting som står i krukker bør gjødsles, og sikkert bed også. Jeg har ett bed, et lite et. Der står en liten rhododendron som jeg vil skal bli stor, noen sommerblomster og akeleier. Så har jeg en krukke med syrinhortensia, en krukke med blodlønn og en krukke med et søyleepletre. Pluss noen små krukker med sommerblomster.

Finnes det noe flytende greier som jeg kan bruke på alt?

Hekken, bør den gjødsles? Det er laurbærhegg. Og plenen. Den er et sørgelig syn..

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat