Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-17, 13:41   #77
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Jeg skulle gjerne bodd i et kjempestort hus rett ved siden av skiløypene slik at jeg kan gå på ski akkurat når jeg ønsker. Hunden min skal kunne løpe fritt i hagen. Huset har gjerne havutsikt og ligger usjenert slik at jeg kan ta et friskt morgenbad før jeg tusler til jobb i det store konsernet der jeg har en veldig viktig stilling som gir meg mye fritid og høy lønn. Herligheten ligger selvsagt i gangavstand til kino, kafé, restauranter og de beste skolene mine barn måtte ønske. Området er helt uten biltrafikk, med mindre jeg selv setter meg i bilen for å kjøre... vent jeg trenger ikke å kjøre noe sted for jeg har alt jeg ønsker rundt meg. Med mindre jeg drar på ferie, da.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat