Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-17, 13:42   #11
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin restaurant med mange retter i Oslo - hvor?

Det spørs jo litt om dere vil ha kult eller mer tradisjonell Michelin-stil. I tilfelle sistnevnte så syntes jeg Feinschmecker var veldig ålreit for to år siden. Den var veldig traust tidligere, typisk gammelmannsfransk gourmet. Men sist jeg var der var den litt mer moderne, men fortsatt tradisjonell. Hvor man spiser foie gras og kje og sånne greier, i pene lokaler på Frogner.

For kulere greier, hva med den nye Nodee i Bjørvika? Og LingLing, så klart, på Aker Brygge. Som jeg også straks skal teste ut.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat