Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-17, 09:32   #2
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pliktig oppmøte i kirken i konfirmasjon

Jeg og mannen er utmeldt av kirken og ikke faddere til noen, men hadde stilt i kirken på tantebarns konfirmasjon. Min familie er ekstremt avslappa i forhold til slike ting og dåpsinvitasjoner fra min søster har vært litt sånn: Vi skal ha dåp søndag X så om det passer slik kan dere jo komme. Da mini var liten så tok mannen veldig lett kjøkkenvakt og babyvakt mens dåpseremonien pågikk og det var veldig ok i min familie. Hadde det vært viktig for dem hadde vi stilt alle selvfølgelig. Jeg synes at konfirmasjon er annerledes enn dåp fordi hovedpersonen selv får med seg hvem som er der og ikke. En liten baby bryr seg jo ikke, men jeg tror rett og slett tantebarna mine hadde blitt skuffet (med rette) om vi ikke kom. Om det er humanistisk eller kirkelig spiller ingen rolle. Heller ikke mine personlige meninger om konfirmasjon. Vi kan nok også komme til å foreslå noe annet enn konfirmasjon selv når mine blir gamle nok.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat