Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-17, 16:29   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmasjon: Når datter får bunad, mens man antar at sønn sikkert ikke vil ha de

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Jeg klarer ikke å komme på så mange andre gaver som varer livet ut og kanskje også kan arves til neste generasjon. Eventuelt er arvet allerede. Musikkinstrument eller kunst slår meg som noe jeg kunne gitt på samme måte. Kom gjerne med flere forslag.

Neida, er enig i det altså. Jeg ville derimot aldri kjøpt kunst til en femtenåring. Og selvsagt er ikke bunad et dårligere tilbud til en sønn. Men det er nå engang sånn at flere jenter velger det. Jeg syns bare det er interessant å se på mekanikken i dette.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat