Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-17, 21:05   #6
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan vi roe ned gavene til konfirmasjonen?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg tror, i denne tråden og alle de andre trådene som angår konfirmasjon,- så trenger vi å roe litt ned, på generell basis.
Folk er forskjellige, familier og tradisjoner er forskjellige og det som er rett for meg er kanskje ikke rett i det hele tatt for andre.
Likvel er det rett for meg. At jeg ser på sodd som dugnadsmat er min greie, og ikke et angrep på andre sin tradisjon.
At jeg gir min det eneste mennesket jeg anser meg som tante til 7000 i konfirmasjonsgave er min greie, og ikke en rettesnor for alle andre tanter.
La oss ha bittelitt mer takhøyde her for andres valg, og ha forståelse for at vi er ulike, og at vi kan si noe om denne ulikheten uten å bli angrepet.

Enug med deg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat