Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-07, 15:52   #105
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du utmeldt av statskirken (se her!)

Opphavet til denne tråden var jo at mannen min fant ut at han var medlem av statskirken, han har aldri vært døpt, konfirmert eller vært innmeldt i statskirken eller noe annet tro samfunn. Det endte med at han sendte mail og fikk bekreftele på at de skulle slette han.

Jaggu meg fikk ikke mannen et brev i dag fra Human Etisk forbund der han ble medlem i fjor. I brevet står det at myndighetetne kontrollerer registrene til trosammfunn hvert år og at Hum.E. forbund har for 2007 fått beskjed om at 3482 av deres medlemmer står oppført i et annet trossamfunn (de får ikke vite hvilket) , men det er ikke Den Norske Kirke.

Ergo min man er nok en gang ufrivillig medlem av et trosamfunn. Hum.etisk Forbund lurer selvsagt på om han fortsatt vil være med i deres forening slik at de får støtte. Det vil han.

Men makan! Snakk om styr !


Sist redigert av Mandarin : 03-07-07 kl 16:19.
Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat