Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-17, 19:52   #11
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv

Veslemøya sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Skryt av ditt/dine barns fritidsaktivitet(er)!

Med seks barn har vi også vært innom det meste av aktiviteter. De aktivitetene jeg er mest fornøyd med er;

Turn:Barna trener opp mange ferdigheter som kroppdkontroll, styrke og balanse. De opplever mestring og bruker ferdighetene fra terningen hjemme, på skoleforestillinger osv. De kan trene overalt utenom treningstidene; i sofaen, på gulvet, ute på plana, oppetter vegger, på kunstgressbanen osv.

Speidern: Veldig allsidig aktivitet. Det har blitt mye mer "tak" i de tre eldste ungene mine etter at de begynte i speidern, jeg har altså fått noen staute barn. :-D Det er varierende aktiviteter. De padler mye i kano, øver på kanovelt, slår opp leir og lager mat i naturen. Sover i telt, under åpen himmel, i hengekøye, i primitive hytter og selvgravde(?) snøhuler. Klatring, isfiske, skiturer med tung sekk, skøyter, bygger gapahuker, bestiger fjell, svømmer, lærer førstehjelp, spikker redskaper, lager tennstål, syr matposer, hjelper gamle, har matlagingskonkuranse osv. osv. Listen er lang.

Vi har også unger på fotball, innebandy, håndball, ski og ballett nå, og er også veldig fornøyd med de aktivitetene.