Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-17, 10:56   #74
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mindre plast i kvardagen - konkrete tiltak

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

De mest effektive tiltakene er jo ofte de man IKKE gjør. Altså det man ikke kjøper. Og det synes ikke så godt.

Når det kommer til frukt i løsvekt må man nesten samle det på et vis for å få det med hjem. Da kan man enten velge gjenbruksposer (og prøve å veie inn produksjon og frakt av disse) eller plasten butikken tilbyr.

Jeg gjør mitt beste for å velge ting som er i faktisk løsvekt, og jeg legger f.eks. ikke en sitron i pose. Den vasker jeg bare skikkelig når jeg kommer hjem. Bananer trenger heller ikke pose.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat