Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-17, 18:57   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK-programmet Innafor

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg er 39 år og har aldri, noen sinne tenkt over hvordan jeg ser ut nedentil. Aldri.
Før nå. Og jeg har ikke engang sett programmet. Jeg er voksen og greier å legge tanken på at jeg kanskje har et uoppdaget, uestetisk underliv til side og le av det. Den funker tross SLT glimrende til sitt bruk. Men hvordan kan unge jenter oppleve dette, når selv jeg, en voksen og selvtrygg kvinne vakler (litt).

Jeg har heller ikke sett det. Ei heller vakler jeg, virkelig ikke. Jeg har nok å "vakle" rundt om ikke det også skulle bli et tema.
Men er det bedre å lukke øynene og droppe prate/sette fokus på det? Bare håpe det forsvinner eller blir et tema for døtre feks? Er det ikke greit å vite, som voksen, at dette faktisk er et tema, for noen. Sånn at det kan funke å prate om det, uten at det er tabu?

Jeg vet ikke altså, men dette er tydeligvis nytt for en del, og da blir det fokus, folk søker på nett og blir litt sugd inn i det.. men så må man liksom tro (og håpe) at fornuften seirer. Og kanskje blir det lettere om det faktisk prates om.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat