Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-17, 14:58   #15
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK-programmet Innafor

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Jeg er overasket over at hun ikke evner å ta til seg noe av kritikken som kommer. Jeg er enig i mye av det Myhre skriver og jeg synes NRK viser lite evne til refleksjon i ettertid.

Eg hadde ein liten debatt med henne på Twitter etter eg hadde ein tweet om det eg seier noko om her, men ho var heller ikkje enig i min refleksjon, naturlig nok. Ho er ein god programleiar som står seg godt men her bommar ho.

Eg har sett programmet Stemmene i hodet på nrk som handle om psykoser og schizofreni. Eit veldig godt program som virkelig tar psykisk helse på alvor i staden for alle desse makabre TV2-programma. Verst av dei alle er dette med Ida Fladen. Makan til navlebeskuande møl.