Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-07, 21:29   #2
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva leser dere for (de minste) barna?

Jeg elsker lesestundene med ztjerna. Det er den eneste tiden på døgnet han sitter stille på fanget, og det er så ko-oos

Vi leser veldig mye Pål. "Påls balje", "Påls bil" og "Påls smokk" er favorittene. "Baby lei seg" var lenge en stor hit. Han liker en del av Emma og Thomas bøkene. "Emma i barnehagen" og "Thomas rydder" klarer han å relatere seg litt til. "Thomas baker" blir for ukjent og abstrakt. Vi leser også "Den lille larven aldri mett" og favorittboken min fra jeg var liten "Mias dokke". "Bø og Bæ bøkene er morsom, og han blir aldri lei bøker med bilder av biler, tog og båter. Han begynner å bli klar for bøker med mer tekst, og på ønskelisten for 2års-dagen står følgende;

"Lille frosk" av Jakob Martin Strind
"Den store boka om den ville ungen" av Barbro Lindgren
"Bø og Bæ i skogen" av Olof Landstrøm
"Hvem skal trøste knøttet" av Tove Jansson
"Beibi jobber" av Ann Forslind
"Mollys vær" av Lucy Cousins

Følger forøvrig med i denne tråden for flere tips!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat