Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-17, 10:49   #9
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det viktig (for deg og generelt) å støtte nærbutikken?

Bor sentralt i Oslo og har en haug av små dagligvarebutikker i gåavstand. Kiwi er den aller nærmeste nærbutikken (type 300 meter å gå dit) og jeg elsker å ha en butikk så nært, så jeg handler en del der. Mesteparten av tiden handler jeg imidlertid på marked.no og når vi skal ha noe godt til gjester eller helg, drar jeg til en Meny eller Jacobs. Er også veldig glad i min lokale forhandler av frukt og grønnsaker, så den støtter jeg også opp om.

Jeg skulle ønske at det fantes flere ulike supermarkeder med større og mer variert utvalg enn det vi har i Norge i dag og med bra ferskvareavdelinger. I tillegg ønsker jeg meg flere små spesialbutikker/delikatessebutikker/slaktere/fiskebutikker/ostebutikker i stedet for en haug med nesten helt like butikker slik vi har i dag.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat