Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-17, 10:33   #19
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Roadtrip SF - LA

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Stålsett dere. I5 er døden. Og du blir svimmel av appelsinplantasjene, de har plantet trærne med nøyaktig avstand så det ser ut som sånne perspektivtegninger vi tegnet på barneskolen.

Det tar ca 20 minutter ekstra å ta av I5 ved Los Banos og krysse over til Gilroy ved San Luis-reservoaret, og så 101 gjennom San Jose og Palo Alto opp til SF. Personlig synes jeg det er verdt 20 minutters omvei.

Veldig godt innspill. Jeg har faktisk kjørt I5 en gang, med sylferskt førerkort. Men husker ittno av appelsinplantasje, så det blir gøy å se. Bra tips å kjøre av!

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Hvem er det som skal på tur, voksne eller voksne og barn? Hva er dere interessert i? Museer, shopping, by, natur? Tenker dere å bo i SF eller ei natt et annet sted i bay area også?

Vi er på kjærestetur og vil gjerne ha både museer, by og natur. Shopping har vi nok gjort unna på Outlet i Austin, så det trengs ikke.

Jeg bodde i Berkeley ett år da min far hadde sabbatsår på universitetet, så vi tenkte at vi skulle bo der en natt så jeg kan vandre og mimre.
Jeg var en litt forsiktig 17-åring så jeg fartet ikke så mye på egenhånd i SF, men fikk med meg alle turistfeller. Mannen vil nok se noen, men det er ikke så viktig for meg.
Alcatraz husker jeg som spennende. Mannen får bestemme om det er noe vi skal nå.

Vi var ofte på tur i helgene rundt i Bay Area, jeg har kjørt Highway 1 før, men husker så himla lite. Blir fint å gjøre det igjen.

Sist redigert av Hønni : 10-02-17 kl 10:45.
Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat