Tråd: Svartsjøen
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-17, 14:55   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svartsjøen

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Du ser jo mye film og serier (håper jeg ikke blander deg med noen andre nå) - hva likte du med denne?
Jeg syntes altså den var så bunn, skrekkelig, grusomt elendig at jeg lurer på hva som får noen til å like den.

Du har nok rett i det, hehe. Tja, jeg ser jo at dette ikke akkurat er en serie spekket av skuespillerprestasjoner og knallbra storyline, men jeg er så glad i skrekk og mystikk at jeg senker skjoldet med en gang jeg kommer over slike serier og blir veldig ukritisk. Syntes bare det var spennende, rett og slett, og ville se hva som skjedde videre hele tiden. Ble veldig nysgjerrig og serien fikk meg rett og slett til å ville se videre, vite hvorfor og hvordan. Sambo er mye mer kritisk enn meg, men han likte den også. Sikkert smak og behag.