Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-17, 10:47   #824
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Men noko av holdninga hans til kona og til selv sjølv som den som er den første og fremste, kjem til synes i det klippet fra innsettelsen der han dundrer opp trappa utan å vente på kona.
Utan at det seier noko meir om forholdet mellom dei to.

Det kunne sikkert samboeren min også ha gjort. Nei, jeg vet om menn som er supergalante, alltid holder opp døra, setter fram stolen, kjøper roser, utrolig høflig og sjarmerende mot alt og alle, men som er notorisk sjalu, og psykopatiske mishandlere. Der ingen kunne forstå hvorfor kona gikk fra han, for han er jo såååå snill og hensynsfull, og de så jo så forelskede og lykkelige ut!

Så slike ting hatt jeg helt sluttet å ta stilling til basert på et så tynt grunnlag. For alt vi vet kan det være Obama som mishandlet kona.